Kategorie

Nasze hity

Kontakt

  • E-mail:kubkoland@felixcom.pl
  • Telefon609-960-760
    691-960-760
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 13.00

Informacje

Obsługujemy płatności.

  • PayU
  • Przelewy24
» Regulamin

Regulamin


KUBKOLAND.PL - Regulamin Sprzedaży
 

I. ZAKUPY 

 
1. Zamówiony towar dostarczany jest przez firmę kurierską na adres podany w zamówieniu lub odbierany osobiście w jednym z naszych stacjonarnych oddziałów. Ceny wysyłek podane są zawsze przed zatwierdzeniem zamówienia i uzależnione są od wyboru opcji dostawy przez zamawiającego. Płatność przy odbiorze osobistym następuje wyłącznie gotówką w kasie wybranego oddziału, po uprzednim zapoznaniu się z zamówionym towarem. Płatność przy wyborze dostawy zakupionego towaru przez firmę kurierską następuje: przelewem bankowym (przedpłata) lub za pobraniem (płatne przy odbiorze przesyłki).

2. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru kupionego na odległość bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie. Klient ma prawo do zwrotu towaru, bez względu na wybraną przez niego formę płatności.

3. Jest to jednak możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, nie nosi jakichkolwiek śladów używania i znajduje się w nienaruszonym opakowaniu. Przed wysyłką zwrotną towaru należy poinformować obsługę sklepu o tym fakcie, w innym przypadku przesyłka nie zostanie odebrana.

4. Koszty odesłania (zwrotu) towaru ponosi Klient. Sposób dokonania zwrotu oraz wybór przewoźnika następuje według wyboru Klienta.

5. Koszt całkowity towaru jest zawsze powiększony o koszty wysyłki (w zależności od wybranej formy) i jest podany przed akceptacją zamówienia. W przypadku odbioru osobistego nie są doliczane żadne dodatkowe koszty wysyłki - w takim przypadku złożenie zamówienia traktowane jest jako rezerwacja towaru, a zapłata następuje wyłącznie w kasie oddziału gotówką. Podane ceny promocyjne towarów obowiązują do wyczerpania stanów magazynowych. Ceny podane w sklepie są cenami brutto.

6. Wszystkie podane ceny oferowanych produktów zawierają rabat w wysokości 2.5%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za produkt kartą płatniczą lub kredytową oraz w systemie płatności PayU.

7. Dokładamy starań by oferowane towary opisywać w sposób rzetelny i dokładny, a także prezentujemy zdjęcia oryginalnych produktów. Nie możemy zagwarantować jednak, że specyfikacja zamówionego produktu będzie w stu procentach zgadzać się. To samo tyczy się zdjęcia lub koloru produktu - nie gwarantujemy że będzie identyczny z tym co pokazuje monitor – każdy użytkownik komputera ma inaczej skalibrowany monitor. W przypadku przesłanych projektów graficznych kolorystyka może się nieznacznie różnić, wynik końcowy nadruku jest zależny od wielu czynników technicznych. Za błędy powielane ze stron producentów nie odpowiadamy. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą Sklepu przed złożeniem zamówienia.

 8. W przypadku zamówień hurtowych gdzie duże znaczenie ma zachowanie jak najbardziej wiernej kolorystyki spójnej z kolorami firmowymi, logo itp. Istnieje możliwość przygotowanie produktów testowych. Fakt taki oraz szczegóły należy ustalić z handlowcem.

9. Wysyłając zamówienie ze strony www.kubkoland.pl Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w pełni akceptuje jego postanowienia. Dokonanie zakupu w sklepie kubkoland.pl jest równoznaczne z pełną akceptacją regulaminu oraz warunków zakupów obowiązujących w sklepie.

10. Zwrot 10-dniowy nie dotyczy zakupów towarów dokonanych przez przedsiębiorcę - firmę. W rozumieniu przepisów polskiego prawa, firma (przedsiębiorca) nie jest konsumentem, a przepisy ustawy przewidującej możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni nie mają zastosowania.

11. Towar który został zamówiony a następnie odebrany osobiście nie podlega zwrotowi bez podania przyczyny ponieważ w takim przypadku do faktycznej sprzedaży i zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi w siedzibie Sklepu, a nie na odległość. Przez stronę  www.kubkoland.pl składane jest tylko zamówienie dostarczenia towaru do oddziału sklepu, oraz jego przygotowanie dla Klienta. Klient ma możliwość pełnego zapoznania się z towarem który zamówił przed jego odbiorem jak i zapłatą. Ma również możliwość rezygnacji z zakupu bez jakichkolwiek opłat dodatkowych przed uiszczeniem zapłaty, bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. Zapłata następuje w takim przypadku wyłącznie gotówką w kasie oddziału Sklepu.

12. W przypadku zwrotu, gdy na towar została wystawiona faktura VAT, Sklep wystawi fakturę korygującą. Oryginał i kopia faktury korygującej zostaną wysłane do Klienta. W takim wypadku Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po otrzymaniu  podpisanej kopi w ciągu 7 dni roboczych Sklep dokona zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

13. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku niemożności sprowadzenia danego towaru, braku na stanie magazynowym lub u dostawców. W szczególności wtedy gdy w skutek pomyłki w opisie lub cenie towaru wystąpiła niezgodność ze stanem faktycznym. W przypadku odmowy Klient otrzyma stosowną informację pocztą e-mail.

14. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane, wykorzystywane w żadnym innym celu jak również nie są udostępniane osobom trzecim. Klient ma w każdej chwili prawo do modyfikacji oraz trwałego usunięcia danych poprzez swoje konto założone w sklepie www.kubkoland.pl lub po powiadomieniu obsługi Sklepu i zgłoszeniu żądania usunięcia danych.

15. W przypadku, gdy opakowanie paczki / przesyłki nosi ślady uszkodzenia należy w obecności kuriera / listonosza sporządzić protokół szkody, nie przyjmując i nie otwierając przesyłki. Protokół szkody jest podstawą do roszczeń reklamacyjnych.

16. W przypadku nie dotarcia przesyłki do Państwa, pomimo potwierdzenia przyjęcia zamówienia i informacji o wysyłce przez naszego pracownika prosimy o niezwłoczny kontakt i poinformowanie nas o tym fakcie.

17. Wszelkie zwroty kwot wpłaconych na konto bankowe Sklepu www.kubkoland.pl wykonywane są WYŁĄCZNIE przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto. Nie dokonujemy zwrotów gotówki przekazem pocztowym.


18. W kwestiach nieuregulowanych stosuje się postanowienia Kodeksu cywilnego.

19. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

20. Po dokonaniu zamówienia i w przypadku wyboru wysyłki należy poczekać na potwierdzenie zamówienia przez obsługę Sklepu. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia i przyjęciu do realizacji należy wykonać przelew na rachunek bankowy podany w zamówieniu. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie firmowym.

21. Wszystkie podane ceny oferowanych produktów  w sklepie kubkolan.pl zawierają rabat w wysokości 2.5% i jest on automatycznie stosowany. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za produkt kartą płatniczą lub kredytową oraz w systemie płatności PayU.

 

II. R E K L A M A C J E

 

1. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.

2. Wszystkie reklamacje należy zgłaszać wypełniając i wysyłając specjalnie przygotowany formularz RMA. Po wypełnieniu elektronicznego formularza, Klient otrzymuje zwrotnie komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez Sprzedającego wraz z przydzielonym numer indentyfikacyjnym RMA. W przypadku towaru który posiada gwarancje producenta należy go wysłać do wskazanego serwisu producenta. Wykaz serwisów znajduje się w karcie gwarancyjnej.

3. Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest automatycznie przez system zgłoszeniowy. Odpowiedz na zgłoszenie zostanie udzielona w terminie nie dłuższym niż 48h od momentu wysłania formularza.

4. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuję wiadomość e-mail zawierający dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego.

5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich zgłoszenia.

6. Reklamowany towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.

7. Przesyłany towar powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność towaru lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.).

8. Klient zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową).

9. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną ze szczególnym uwzględnieniem oznaczenia przesyłki numerem zgłoszenia serwisowego RMA. Sprawny przebieg procedury reklamacyjnej, a w szczególności odbiór przesyłki reklamacyjnej przez Sprzedawcę jest uzależniony od prawidłowego i widocznego oznaczenia przesyłki numerem zgłoszenia serwisowego RMA. Jego brak uniemożliwia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i znacznie opóźnia rozpatrzenie sprawy.

10. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

11. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

12. Reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym czasie od daty doręczenia przesyłki reklamacyjnej do siedziby Sprzedawcy.

13. Towar uszkodzony nie posiadający fabrycznej gwarancji producenta zostanie wymieniony na inny w wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i po stwierdzeniu, iż uszkodzenie wynikło z przyczyn nie leżących po stronie Klienta.

14. W przypadku gdy towar posiada fabryczną gwarancję producenta - proces reklamacyjny jest realizowany przez producenta wg jego zasad reklamacji.

15. Nieuzasadniona reklamacja (towar sprawny, usterka nie potwierdza się) może wiązać się z poniesieniem przez klienta stosownych opłat za transport oraz diagnostykę.

16. W przypadku odmowy wykonania naprawy płatnej towar zostanie zwrócony do nadawcy nienaprawiony. Jeżeli naprawa została zgłoszona już po upłynięciu gwarancji na produkt, naliczone zostaną koszty manipulacyjne w wysokości 80 zł brutto.

17. Produkty oferowane przez Sprzedawcę posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umowa przewidzianych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. 02 R. 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93).

18. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

19. Wyłączenia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy nie stosuje się w odniesieniu do sprzedaży towaru za pośrednictwem portalu internetowego Allegro.pl.

III. Z W R O T Y
 

1. Zwrotu towaru można dokonać w terminie 10 dni od daty jego otrzymania.
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
3. Zwracany towary należy odesłać wraz z otrzymanym dowodem zakupu.
4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
5. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę, po odesłaniu podpisanej Faktury korygującej.
6. Nie dokonujemy zwrotów przekazem pocztowym.
7. Koszty ( przesyłek ) odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Przesyłki wysłane pod adres Sklepu „za pobraniem” nie zostaną odebrane.
8. Wszelkie niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru zakupionego w sklepie www.kubkoland.pl przechodzi na kupującego w chwili nadania przesyłki przez Sklep.

 

IV. WYSYŁKA TOWARU

 

Paczki na terenie kraju są dostarczane przesyłką kurierska, (czas ok. 1-2 dni roboczych). Towar wysyłany jest w dniu złożenia zamówienia maksymalnie do godziny 15:00 lub w następnym dniu roboczym. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 4 dni roboczych. Przy odbiorach osobistych w sklepie stacjonarnym termin realizacji wynosi 1-2 dni roboczych. W przypadku formy płatności przelewem (przedpłata), towar wysyłany jest po zaksięgowaniu kwoty przelewu na rachunku bankowym sklepu www.kubkoland.pl.

V. KOSZTY WYSYŁKI

 

1. Koszt wysyłki pokrywa Klient.
2. Koszt wysyłki zawsze jest podany przed akceptacją zamówienia i jest zależny od wybranej opcji przez Klienta.
3. Wysokość opłaty za wysyłkę jest uzależniona: od ilości zamawianego towaru, jego wagi, podanych opcji dodatkowych, ubezpieczenia, przewoźnika.
4. Opłata naliczana jest automatycznie i jest widoczna przed zatwierdzeniem zamówienia.
5. W przypadku odbioru osobistego zamówionego towaru należy wybrać odpowiednią opcję w końcowym etapie składania zamówienia, w tym przypadku koszt wysyłki nie jest naliczany.

VI. ODBIORY OSOBISTE

 

Zamówiony towar należy odebrać w jednym z oddziałów stacjonarnych w godzinach ich pracy, maksymalnie do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, chyba, że wcześniej ustalono inny termin. W przypadku nie odebrania towaru zamówienie zostanie anulowane. Zapłata za zamówiony towar następuje wyłącznie gotówką w kasie oddziału stacjonarnego w chwili wydania towaru w tym momencie dochodzi również do zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Towar zakupiony w oddziale stacjonarnym sklepu nie podlega zwrotowi.

VII. DANE OSOBOWE

 

Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do PHU Felixcom Krzysztof Feliksik z siedzibą w Bytomiu oraz na przetwarzanie przez sklep http://www.kubkoland.pl oraz PHU Felixcom danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie http://www.kubkoland.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Sklep nie udostępnia danych osobowych w żadnej postaci oraz formie z wyjątkiem w/w paragrafu. Dane podane przy rejestracji służą wyłącznie do poprawnej identyfikacji zamawiającego, celem poprawnej wysyłki zakupionych towarów. Zamawiający ma w każdej chwili prawo do modyfikacji oraz trwałego usunięcia danych poprzez swoje konto założone w sklepie www.kubkoland.pl. Dane przechowywane są na profesjonalnie zabezpieczonym serwerze bazodanowym.


 
Przejdź do strony głównej
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).